Juniorklub

I Sengeløse Kirke har vi fået oprettet en juniorklub. Det er sket på opfordring af en gruppe tidligere minikonfirmander, der synes, at det kunne være en god idé. I Juniorklubben læser vi bibelhistorier, beder Fader Vor og synger salmer og laver sjove aktiviteter. Juniorklubbens medlemmer kommer også selv med idéer til hvad vi laver i klubben, og er der stemning for det, deltager medlemmerne også ved udvalgte gudstjenester i kirken. Klubben er for alle skolebørn der går i 3.kl - 5.kl. I Juniorklubben får medlemmerne også lidt at spise og drikke. Første gang vi mødes i Juniorklubben efter juleferien er onsdag den 17/1-24 kl. 14-15.30.  Jeg henter alle juniorklubmedlemmerne i SFO'en ved Sengeløse Skole, og når klubben er slut, finder man selv hjem.

Juniorklubben afholdes i Sengeløse Kirke, to onsdage om måneden kl. 14-15.30 på følgende datoer: 17/1, 31/1, 14/2, 28/2, 3/4, 17/4, 8/5, 22/5,  12/6 og 19/6.

Man kan melde sig til her på formularen

Har du/I spørgsmål er I velkomne til at ringe eller skrive til mig på:

21 37 07 33 eller kirkekulturmedarbejder@sengeloesekirke.dk

Jeg glæder mig til at se jer.

Dbh fra Charlotte Fosner

Kirkekulturmedarbejder

Se billederne fra Juniorklubbens strandtur og stenudstilling: